ФОРМУВАННЯ ФУНДАМЕНТІВ ЦІЛІСНОЇ
СОЦІАЛЬНО-МЕНТАЛІТЕТНОЇ СВІДОМОСТІ
СУЧАСНОГО УКРАЇНЦЯ (3-17 р.)
Проект 1
ЗАПОЧАТКУВАННЯ НЕОДНОПЛОЩИННОГО МЕНТАЛІТЕТНОГО ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ CУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДИТИНИ (3-5 р.)
Неоднозначність мінливого людського буття та воістину грандіозна понятійна інформація, в котру дитина занурюється саме в цей період свого фізичного розвитку (3 - 5 рр.); і на яку інформацію вона, стверджуючи чи спростовуючи, відповідає все своє подальше життя.
Проект 2
УСВІДОМЛЕНЕ ЗАКРІПЛЕННЯ ДИТИНОЮ (6-10 рр.) НЕОДНОПЛОЩИННОГО МЕНТАЛІТЕТНОГО ОБРАЗНОГО МИСЛЕННІ. Осмислення дитиною українського сьогодення через неповторну многозначимість українського фольклору та його образного осучаснення через малі авторські форми
Проект 3
ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ НЕОДНОПЛОЩИННОГО УКРАЇНСЬКОГО ІСТОРИЧНОГО МЕНТАЛІТЕТНОГО ТИПАЖУ НА ПРИКЛАДАХ З ВЛАСНИХ ТВОРІВ
Проект 4
ІСТОРИЧНІ
ДЖЕРЕЛА ТА ЇХНІ ИДАРОПНІ
ВІДТВОРЕННЯ СОЦІАЛЬНО-МЕНТАЛІТЕТНОЇ ДУМКИ. ВЕРХОВЕНСТВО ДУМКИ НАД
ФОННОВИМ ФАКТОМ.
Проект 5
АВТОРСЬКІ ПЕДМЕТОДИ (асоціативно-інтелектуальний вивчення, викладання та класифікації поезії; і тестово-рекламно-упереджувальний викладання та класифікації сюжетних прози і драматургії) В РОБОТІ НАД СТВОРЕННЯМ КОНЦЕПТУАЛЬНО НОВОГО ПІДРУЧНИКА З ЛІТЕРАТУРИ
Погляд зсередини твору через вивчення та розуміння використання автором того чи іншого літературно-художнього інструментарія. Не насильницьке заучування твору, а дослідницько-будівельне проникнення в написане письменником.
Проект 6
ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНІЙ ПІДХІД ДО НАПИСАННЯ СЛОВНИКІВ ЗА ТВОРЧІСТЮ ПОЕТІВ.
Це своєрідна реклама та висвітлення суті творчості окремого поета за допомогою ключових цитат з його творів.
Проект 7
ФІЛОСОФІЯ ЦІЛЕНАПРАВЛЕННОГО ІНАКОМИСЛІЯ ЯК УСВІДОМЛЕНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ПРОГРЕСИВНИХ РІЗНОСТЕЙ У ПЕРВИННО-ТВОРЧОМУ МЕНТАЛІТЕТНОМУ СПІВРОЗВИТКУ ЯК ВСЕРЕДИНІ ОКРЕМОЇ КРАЇНИ, ЩО ВИБРАЛА ДЕМОКРАТИЧНИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ, ТАК І МІЖ КРАЇНАМИ СВІТУ