Головне
ВІРШІ
КАЗКИ
ПРОЗА
Філософські твори
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Вчителько моя…Чинники формування неодноплощинного українського історично-енталітетного типажу настільки первинно-творчі, що на вторинно-ксероксному інформаційному полі Міністерства освіти України вони просто не зростуть. Сьогоднішні первинно-творчі митці України спроможні радикально-суттєво оживити виховний та навчальний процеси, але сьогоднішнє-на-вмисно відчужене, вторинно-ксероксне — Міністерство освіти України взяти цей набуток інтелектуально неспроможне. «Ростіть та вчіться, рідні яничари!» Філософія ціленаправленого інакомислія пропагандує у вихованні такі постулати: а) пріоритет первинно-менталітетного наповнення методик над схоластикою самих методик; б) наголошений історично-менталітетний розвиток української особистості і підростаючого покоління; в) народність виховання; Ремісництво прогресу задиктовує душу. Для того, щоб сьогоднішній учитель мав статус Учителя, а не викладача предметів, потрібно вивільнити цього учителя з-під паперової опіки — безкінечної та, у своїй основі, безглуздої — і наблизити його до статусу домашнього учителя. Авторська філософія ціленаправленого інакомислія проголошує: українська Школа може — і повинна бути! — первинно-вічною; українська Школа повинна вести, а не дозволяти водити собою. І що цікаво: при достатній науково-теоретичній і матеріальній базах першопричини знаходяться саме у філософській площині. Вони слідуючі: 1) менталітетно та сучасно відчужені освітянсько-виховні єдиномислія; 2) відгородженість, неуміння та небажання співпрацювати з неформальними первинно-творчими сучасними українськими митцями (письменниками, художниками, композиторами і т.д.), котрі фактично є мірилом духовності української нації; 3) «паровозний» світогляд унеможливлює перехід МОНу від єдиномислія (чи групи єди-номислій) до цілєнаправлених на загальноукраїнське благо творчо-первинних інакомислій; 4) прерогатива знань та учбового процесу над процесом цілісного менталітетно-регіо-нального соціального виховання українця; 5) завантаження постійною мілкою підзвітністю Учителя-практика, що механічно переводить його в статус викладача-заробітчанина; |